Un marçot? on!!

Aquest dissabte ben d´hora vam anar al bosc amb l´esperança de trobar per lo menys un bon grapat de marçots però....quatre, cinc i sis cotxes havien matinat més que nosaltres. El resultat: quatre marçots i un grapadet de camagrocs. Em vaig emprenyar molt però el dinar amb el David i el meu pare per celebrar el seu 79 aniversari (un arrós amb ceps i alls tendres i uns ous trencats amb rossinyols al restaurant Aloha de Tona) van fer-me oblidar per una bona estona als mimètic marçots. Unes fotos del desastre boletaire i dels dos boletaires que mai s´emprenyen. Hauré d´aprendre d´ells...:)

 

2 comentaris:

POTOS ha dit...

Bona nit Amalia .
Quina passada , no pares , enhorabona a tota la familia per les sortides , jo amb els nanos futbolistes , no puc fer res .
Ara aquest any no s'escapen les murgules , tenim que fer una sortideta amb les families , que et sembla? , ja diras.

Amalia ha dit...

em sembla genial!